Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 8, 2012
Image Size
67.9 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
117,208 (10 today)
Favourites
583 (who?)
Comments
494
Downloads
273
×
:bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue:

Try this cool new version of "Derpy dress-up" here!-

Derpy dress up game! - NEW by Reporter-Derpy

:bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue::bulletblue:

Try my other games:


Popcurse dress-up game by Reporter-Derpy

I'm so sorry but I'm not going to be able to update! So sorry about that... :C

Please ask before putting on a site. I will probably say yes, but you should still alert me.

:bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow:Tips!:bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow::bulletyellow:

If you want to see derpy closer -
1. Right click
2. Choose zoom in

If you want to share the Derpy you dressed up -
1. Press the "print screen" button [Prt Scr]
2. Open the "paint" program
3. Click "paste"!

^Many people still don't know how to do this, but they should.
Add a Comment:
 
:iconrainbowdash0221:
rainbowdash0221 Featured By Owner Oct 8, 2014  Student Artisan Crafter
Squishy Derpy Icon : I wear a fez now fezzes are derp
:stare3d: Stare 3D 50x50 derp : .....................
Squishy Derpy Icon : :D
:tehe3d: Tehe 3D 50x50 derp :teh he

Twilight Sparkle HI, GIRLS. animated icon : give me that derp 
princess Luna you cray cray
Trollestia :lol troll with me luna
Doge troll emote Trollestia : trolololololol 
princess Luna Twilight Shocked Emote : omg
Squishy Derpy Icon : derp i am cute
Reply
:iconmylittlefate:
MyLittleFate Featured By Owner Oct 5, 2014  New member
a angel dress!
Reply
Hidden by Commenter
:iconsuperainbowdash28:
superainbowdash28 Featured By Owner Sep 27, 2014  Hobbyist Artist
Spammer 
Reply
:iconanimaldragon:
AnimalDragon Featured By Owner Sep 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
sorry though i deleted all of my old spam messages c:
Reply
:iconreporter-derpy:
Reporter-Derpy Featured By Owner Sep 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
"(i dont believe in this shizzele just wanna see how poeple react and stuffz)"
*The reaction of most people is either stupid freak-out or annoyance. Please don't spread these. They annoy the shit out of me and I hate spam like this with every whim of my being. I have read billions of these (including this specific one) And guess what? ... That's right. I'm dead. C:
Reply
:iconanimaldragon:
AnimalDragon Featured By Owner Sep 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
you know what....i do not like spam either but i just posted it here becuase i wanted reactions like these, seeing how people like react are just well.. kinda important to me...i dont really have anythign else to live for so feedback and messages is really all i still like about life... so yeah thats my way of spreading my ways sorry if it annoyes you i will stop posting "spam" for you if that makes u happy...(not trying to get attention here sorry if it feels like that for you)
Reply
:iconreporter-derpy:
Reporter-Derpy Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
It's totally fine if you want feedback and messages and reactions and stuff, I understand, I often feel very lonely and talking with internet people can cheer me up. I just got a little hurt because spam is really all I ever get on my games when i would much rather read what people actually think about them >.>
If you ever want to talk to anyone you can talk to me if ya want. Besides a crap ton of school and art I don't really have much else to do, heh.
Reply
:iconanimaldragon:
AnimalDragon Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
X3 thanks so much for understanding >3< there are not people in the world who actaully wanna talk... plus i'll stop spamming c:
Reply
:iconreporter-derpy:
Reporter-Derpy Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
No problem! I have a hard time finding people to talk to as well ^^ And yay less spam! :,)
Reply
Add a Comment: